Przejdź do głównej zawartości

LA ROCHE-POSAY-Recenzja

Lipikar od  LA ROCHE-POSAY  jest produktem dla osób ze skórą wrażliwą i suchą :)
Ten balsam stosuje moja 21 miesięczna córka Liwia  ale czasami i jej siostra oraz ja , jest on jednak na pierwszym planie z myślą o niej , ponieważ jej skóra jest delikatniejsza ale dla starszej córki też nie mogę używać "zwykłego" balsamu jednak o tym w kolejnym poście a dziś skupię się konkretnie na tym produkcie :)

Emulsja jest bez zapachu oraz bez parabenów,  jest to emulsja dla niemowląt , dzieci oraz dorosłych :) 
Dla osób z atopowym zapaleniem skóry jest produkt Lipikar Balsam AP+ 

 Ja osobiście jestem z niego bardzo zadowolona  , produkt nie klei się , nie jest tłusty a do tego szybko się wchłania :)
My już bardzo długo go stosujemy i ciężko mi teraz napisać  jak długo dokładnie jednak ja zauważyłam , że w porównaniu z innym emulsjami ten sprawia , że córeczka ma bardziej delikatną skórę ciała a ja sama u siebie zauważyłam , że suchość skóry bardzo szybko znika :) 
Emulsja jest bardzo wydajna i aby nasmarować całą córeczkę potrzeba naprawdę nie wiele , produkt trzeba zużyć w ciągu 6 miesięcy po otwarciu , Liwia nie jest codziennie smarowana bo nie jest to aż tak konieczne a chcę aby jej skóra  mogła oddychać także bez zbędnych balsamów :)
Jakbym nie używała jej także ze starszą córką to sporo musiałabym wyrzucać także mimo ceny naprawdę się opłaca  :) 
Jak widać na zamieszczonym zdjęciu produkt posiada pompkę a to dla mnie wielki + , nie lubię tego wylewania produktu na dłoń i zamykania , a w tym czasie moja wiercipięta zdążyłaby już uciec :) 
Tutaj łatwo i przyjemnie można używać produktu :) 

Moja ocena w skali od 1 do 6 to zdecydowanie 6+ :)
Bardzo Wam polecamy szczególnie przy najmniejszych maluszkach :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Saal Digital - recenzja fotoobrazu

Ostatnio dotarł do nas fotoobraz od Saal Digital  Jakość wykonania świetna  i już szukamy dla niego odpowiedniego miejsca w domu :) Wysyłka jest ekspresowa patrząc na to , że fotoobraz jedzie do nas aż z Niemiec :) Program który pobieramy na komputer jest prosty i łatwy w użyciu a do tego nie zajmuje to wiele czasu :)  Niestety nie mieliśmy żadnego ładnego wspólnego  zdjęcia do czego wstyd się przyznać ale będzie dla nas to motywacją aby robić ich jak najwięcej  . My bardzo polecamy Wam Saal Digital a jeżeli chcecie spróbować przetestować takie cudo to klik ---->   Fotoobraz  Zapiszcie się bo naprawdę warto poznać ich produkty i mieć możliwość poznania ich :)  Wtedy kupno kolejnych nie jest już kupowaniem kota w worku :)

Streetcom

Myślę , że osoby które lubią testować różne produkty zaciekawią się tym wpisem   :)  Dziś trochę na temat streetcom---- Streetcom    Na zdjęciach paczka z  obecnego testowania a miałam okazję prędzej testować inne produkty . . . . Nie nastawiajcie się , że świeżo po rejestracji będziecie mieli testowanie bo tak nie jest na żadnej stronie  . Po rejestracji zróbcie ankiety które przygotowało dla Was streetcom i jeśli chcecie testować różne mocniejsze alkohole lub wyroby tytoniowe to wyślijcie dane wrażliwe ( wszystko macie na stronie a link powyżej) które są bezpieczne i warto je wysłać :) . . Kiedy pojawią się Wam na stronie grafiki udostępniajcie je , ja osobiście udostępniam na profilu społecznościowym Facebook . Jeżeli chcecie udostępnijcie garfikę tylko dla siebie a po usunięciu jej grafika będzie na stronie zaliczona  . . . Paczuszki do testowania są naprawdę bogate a przy każdej kampanii jest konkurs w którym można wygrać dodatkowe nagrody :)

TestMeToo

Drugą stronę jaką lubię to  TestMeToo   <--- klik i już jesteście  Już parę produktów tam testowałam i byłam naprawdę zadowolona . Wszystko jest 100% bezpłatne , nie ma wysyłania żadnego oświadczenia a paczki też są nawet bogate :) Jak na każdej stronie tego typu trzeba wypełniać ankiety i plus jest taki , że nie ma żadnych grafik do udostępniania 👌👌   Testowanie tak jak na większości stronach nie jest ciągłe  , czyli  testowania pojawiają się co jakiś czas i są wybierane według wypełnionych ankiet (waszych kryteriów) , zawsze dostajecie wiadomość na maila kiedy jest jakaś ankieta czy testowanie , ja mam pocztę na o2.pl i mam pobraną aplikację na telefon dzięki czemu dostaję powiadomienia kiedy przyjdzie jakaś wiadomość  .. .  . Życzę Wam abyście szybko zaczęli testować produkty oraz zobaczcie wpis z wczoraj na temat strony Streetcom :)